Korruptoitunut viranomaiseliitti on murjonut Peter Fryckmania jo 30 vuotta ja edelleen haluaa estää läpinäkyvän asiakäsittelyn kansainvälisessä Haagin välitystuomioistuimessa.

Onko Suomi oikeusvaltio, vai sen vastakohta?

Kun oikeusministerin allekirjoituksellakaan ei Suomessa ole merkitystä, onko maan kansainvälinen uskottavuus jo kokonaan menetetty?

Lue tästä oikeusministeri Jari Lindströmin 27.5.2017 Haag-lupa Peter Fryckmanille

Lue tästä ensin oikeusministeri Jari Lindströmin Iltalehdelle 20.7.2017 antama haastattelu

MIKSI SUOMESSA OIKEUSMINISTERIN ALLEKIRJOITTAMA HAAGIN LUPA EI OLE PÄTEVÄ?

  • Kenen puoleen 30 vuotta tulospalkkaisten pankki-, vero- ja ulosotto ym. virkamiesten lainvastaisessa kidutuskammiossa kärvistelleen Peter Fryckmanin pitäisi kääntyä?
  • Fryckman on kymmenientuhansien muiden yrittäjien tapaan poliitikkojen aiheuttaman 1990-luvun laman uhri. Missä on poliitikkojen vastuu asiassa?
  • Olisiko viimein aika toteuttaa armahdus 1990-luvun laman uhreille vallitsevan epäoikeudenmukaisen kärsimysnäytelmän lopettamiseksi?

    Lue ex-oikeusministeri Lindströmin “meriselitys” HS 5.9.2019 artikkelissa takinkäännön syistä 

    • Oliko todellinen syy, että Lindströmille esitettiin valtaeliitin toimesta kaksi vaihtoehtoa: Potkut tai ns. julkisen katumuksen ja takinkäännön palkkiona työministerin salkku ja turvattu ministerin eläkevirka, joista hän valitsi jälkimmäisen, itselleen paremman vaihtoehdon?
    • Oliko Lindströmin poliittisen korruption tuote, vai ainoastaan kykenemätön vastaamaan poliittisen valtaeliitin toimesta häneen kohdistuneeseen paineeseen Fryckmanin asiassa?

    Liikemies Peter Fryckmanin kansainvälinen noin 650 ihmistä työllistänyt kansainvälinen Six-konserni tuhottiin ja omaisuus ryöstettiin virheellisillä ja pääosin aiheettomilla jälkiverotuspäätöksillä.

    Nykyisen Helsingin ulosottoviraston päällikkö Visa Kallion valvonnassa ulosmitattu omaisuus pantiin lihoiksi ja Six-yhtiön ja yhtiön käteiskassa tyhjennettiin aamuisin. Fryckmanille ei annettu mahdollisuutta maksaa tulospalkkaisten virkamiesten yhdessä kavalan viranomaiseliitin etukäteissuunnitelman mukaisesti keksittyjä, perusteettomiksi osoittautuneita jälkiverotus- ja veronkorotusvelkoja.

    Vero-oikeuden kiistaton asiantuntija, emeritusprofessori Edward Andersson ja verotarkastusprosessin tarkkaan tunteva verotarkastaja Terho Tikkanen pitivät kohdistunutta Fryckmaniin jälkiverotusta jopa täysin perusteettomina 80/90-luvun vaihteessa.

    Fryckmaniin kohdistunut ajojahti olisi pitänyt lopettaa jo tässä vaiheessa.

    Peter Fryckman ei saanut itselleen pankin bulvaanina väitettyjä sijoitustuottoja, jotka pankki (KOP) yksin vastaanotti. Fryckman sai itselleen hänelle kuuluvan provision, josta hän maksoi verot asianmukaisesti. Fryckmaniin kohdistettu jälkiverottaminen perustui koko osakesijoituksen laskennallisiin arvonnousuihin, jotka jäivät osakekaupan hoitaneelle pankille.

    KOP:n edesmenneen johtokunnan jäsen Matti Makkosen kassakaapista löytynyt asiakirja vahvisti, että Peter Fryckman oli ainoastaan KOP:n toisen johtavan liikepankin (SYP) valtausyritykseen pankin lisävarallisuuden kartuttamistarkoituksessa käyttämä bulvaani.

    Perustuslain ja Euroopan ihmisoikeussopimuksen vastaisen muilutuksen ja lähes 30 vuoden kidutuksen jälkeen oikeusministeri Jari Lindström katsoi perustelluksi muuttaa VIRANOMAISKORRUPTIOON perustuvan Maan Tavan allekirjoittamalla Fryckmanille Haagin välitystuomioistuimeen oikeuttavan luvan. Tämän jälkeen hän kuitenkin pyörsi Suomen valtaklikin ilmeisen kovan painostuksen jälkeen täysin puheensa ja keksi hätäpäissään jopa väitteen viekkaudesta ja painostuksesta, jotta sai jatkopaikan työministerinä Sipilän hallituksessa.

    Miten yksittäinen ihminen voi viekkaudella ja painostuksella vaikuttaa Suomen oikeusministeriin?

    Lindströmin omituinen väite lienee omaa luokkaa kansainvälisenä uutisaiheena?

    Onko Suomessa ministereiden valinnoissa käytetyissä laatuvaatimuksissa jotain vialla, kun muualla maailmassa ei tällaista tapahdu, vai onko laatuvaatimuksia edes olemassa?

    Ostiko oikeusministeri Lindström itselleen työministeripestin Peter Fryckmanin elämänkohtalolla?

    Miksi tutkiva journalismi ei tutki, mitä Lindström puheillaan tarkoittaa?

    Eikö valtamedian pitäisi tutkia nimenomaisesti yksilön ihmisoikeusloukkauksiin liittyviä juttuja?

    Tarvitaanko Suomeen kansainvälinen ihmisoikeusasiantuntijaryhmä selvittämään Suomen yrittäjiin ja yrittäjien perheisiin ja lähipiiriin kohdistettua 30 vuoden vainoa, kun maan objektiiviseksi mainostettu valtamedia ei sitä tee?

    Miksi Suomen valtamedia ei tutki ja uutisoi maan lähihistorian oikeusmurha-tapauksia?

    Suomi on jo joutunut kansainväliseen tarkkailuun jatkettujen ihmisoikeusrikkomusten seurauksena.

    Tämäntyyppinen luovan ja pystyvän ihmisen oikeudeton lähes 30 vuoden henkinen murjominen ja jatketussa pitäminen on laajempana ilmiönä jo aihettanut kansantaloudellisen katastrofin.

    Maa on lähes vararikossa kymmenientuhansien pk-yrittäjien julkisuudelta salatun teurastussuunnitelman seurauksena ja velkaantuu päivä päivältä yhä enenmmän.

    Peter Fryckman oli yksi uhreista, kuten yrittäjät Erkki Aho, Veli Palokari, Jouko Raita ja muut tuhanneet muut 1990-luvun 22.10.1993 allekirjoitetun SSP-pankkisopimuksen seurauksena ryöstökohteiksi valitut pk-yrittäjät.

    Korruptoituneen tulospalkkaisen viranomaiseliitin laittomat tulonhankkimisjärjestelmat ovat aiheuttaneet Suomen kansainvälisen kilpailukyvyn täydellisen romahtamisen.

    Yrittäjä on Suomessa turvaverkoston ulkopuolella kärvistelevä ihmispoloinen, jota viranomaisroistot pyrkivät näännyttämään keinoja kaihtamatta tavoitteenaan yrittäjän kidutuskuolema.

    Peter Fryckman on siitä elossaleva esimerkki.

    Fryckmanille ja muille 1990-luvun uhreille täytyisi Eduskunnassa saada aikaan armahdusaloite. Kidutetuille tulisi luoda väylä takaisin yhteiskuntaan. Pystyykö Suomi tekemään korjausliikkeen ennen maan kansantalouden täydellistä romahdusta?

    Tarvitaanko kokonaan uusi puolue (esim. Liike Nyt!) ikuisvelallisten asiaa ajamaan, kun vanhat puolueet eivät omia lainvastaisia menettelyjään peitellen halua asiaa viedä lakialoitteeksi asti?

    Helsingin ulosottoviraston päällikkö Visa Kallion valvonnassa ulosmitattu Six-yhtiöiden omaisuus pantiin lihoiksi ja yhtiön käteiskassa tyhjennettiin aamuisin, ilman että Fryckmanille annettiin mahdollisuutta maksaa tulospalkkaisten virkamiesten yhdessä kavalan etukäteissuunnitelman mukaisesti korkoineen keksittyjä jälkiverotusvelkoja, joita silloinen vero-oikeuden asiantuntija, emeritusprofessori Edward Andersson ja verotarkastaja Terho Tikkanen jopa pitivät täysin perusteettomina jo 80/90-luvun vaihteessa.

    Perustuslain ja Euroopan ihmisoikeussopimuksen vastaisen muilutuksen ja lähes 30 vuoden kidutuksen jälkeen oikeusministeri Jari Lindström katsoi perustelluksi muuttaa VIRANOMAISKORRUPTIOON perustuvan Maan Tavan allekirjoittamalla Fryckmanille Haagin välitystuomioistuimeen oikeuttavan luvan. Tämän jälkeen hän pyörsi Suomen valtaklikin kovan painostuksen jälkeen täysin puheensa ja keksi hätäpäissään väitteen painostuksesta, jotta sai jatkopaikan työministerinä Sipilän hallituksessa. Häpeällistä, mutta totta! Suomi on jo joutunut kansainväliseen tarkkailuun jatkettujen ihmisoikeusrikkomusten seurauksena. Voiko Suomi toimia EU:n puheenjohtajamaana, kun se rikkoo ihmisoikeuksia ennennäkemättömälä tavalla.

    Maan kansantalouden selkäranka on tuhottu korruptoituneen viranomaiseliitin toimesta yrittäjiin kohdistetuilla teurastusverotustoimilla.

    Ulosottoon siirretyt verot kasvoivat 800 M eurosta (2016) 2,3 Mrd euroon (2018) noususuhdanteen aikana. Kamelin selkä on katkennut, kun pk-yrityssektori on tuhottu.

    Tämäntyyppinen luovan ja pystyvän ihmisen (Fryckman) oikeudeton lähes 30 vuoden henkinen murjominen ja jatketussa pitäminen on yleisenä ilmentymänä aihettanut Suomen kansantaloudellisen katastrofin.

    Maa on vararikossa kun kymmenientuhansien pk-yrittäjien presidentin julkisuudelta salatun suunnitelman mukainen teurastaminen, josta Peter Fryckman on keskeinen esimerkki, on Suomen kansainvälisen kilpailukyvyn jopa lähes täydellisen romahtamisen suurin syy.

    Ellei pikaisia elvyttäviä yrittäjien oikeusturvaan kohdistuvia parannuksia tehdä, voi maan täystuho olla jopa lähitulevaisuuden asia.

    Perästä kuuluu, sano torventekijä…

    Kategoriat: Yleinen